Wednesday, February 10, 2016

50 Years National Mosque - The Book

Sejak Oktober 2013 aku terlibat dengan projek pembikinan buku mengenai masjid masjid di Malaysia dan beberapa lagi masjid di nusantara. Tugas aku...hanyalah sebagai tukang shoot photo. Tak lebih dari tu. Tak pe lah...memang dah minat aku kan, Alhamdulillah diberikan kepercayaan oleh ATSA Architect untuk kerja ni. 

Alhamdulillah....15 Oktober 2015, Aku terima hasilnya. Salah satu dari 3 buku dah siap dan di terbitkan. ATSA Architect bagi buku ni free kat aku. Tengkiu!!!

Sapa nak buku ni, boleh la beli dgn ATSA Architect atau dapatkan di kedai buku berhampiran. 
Aku tak jual :) 

Kulit buku. CEO Atsa Architect bagi autograph lagi tu

Tak pernah mimpi pun ada nama aku dalam buku



Antara gambau kegemaran aku di Masjid Negara. 

Gambau aerial photo kubah Masjid Negara ni bukan amik pakai dron bhai. Kena panjat minaret Masjid Negara sampai atas. Aku pun lupa nak kira berapa anak tangga. Tapi memang tinggi la. Lift rosak! Tapi bila dah sampai atas, puas mata memandang. Bukan semua orang dapat kesempatan naik minaret Masjid Negara, Aku boleh diklasifikkasikan sebagai insan terpilih la dalan isu ni. 


No comments:

Post a Comment