Tuesday, December 22, 2015

Nikon J2

Ni kamera ke-2 aku. Yang pertama NIKON D90. Model lama tapi aku anggap model otai yg masih berbisa kalau layan landscape. Masih berkhidmat dgn aku, tapi jarang guna sebab berat. Kalau betul-betul nak keluar shoot baru aku bawa D90 tu. 

Yang ni model Nikon J2. Nikon lagi? Haaaa....memang aku peminat nikon. Masa sebelum beli, ada gak usha model lain, canon dan sony. Tapi sebab model ni ada color oren, terus aku terpikat. 

Dah 2 tahun pakai model ni. Yang ni, boleh kata hari hari berkhidmat. Memang letak kat office je. So bila masuk site je mesti aku bawak.

Cuma bila dah berumur 2 tahun ni, teknologi dah terkebelakang sikit la. Tak ada WiFi connection, tak ada LCD screen boleh ubah dll. Tapi aku still puas hati kalau bandingkan qualiti gambar dan harga yang aku dapat. Mana taknya, hasil jualan gambar dari kamera ni dah balik modal dan semakin meningkat beb. 

No comments:

Post a Comment